Hallo Ralph,
ich sehe dich im Raum. Ich weiß, du antwortest hier nicht, aber ich bin neugierig: Ist Thomas jetzt der König der Wickler mit einer über 20 Jahre alten Parallel-Dreieck-Wicklung? Das ist erstaunlich und ziemlich lustig, dass deine hochintelligenten Freunde nach all den Jahren keine Fortschritte gemacht haben. Warum würdest du den YGE 320 immer noch empfehlen, wenn du die neuesten Entwicklungen bei Wechselrichtern verstehst? Das ist genauso albern wie die NMBs in 1000-Euro-Motoren.
Sind Sie und Ihre Motoren dort fertig, da Sie nichts mehr posten, weil Sie sauer auf den Moderator sind?
Danke
Hubert
Guess we won the "proxy war". The 14th and 15th paperclips weren't enough .....
Anyways... its time for the nationals. Now without the far east editorials about what we do here.5 motors leave here this week for the F3A
I plan to wind AJ a motor on fresh iron 4 times more thermally conductive than the last and eat the cost because I simply want too. And want them afforded the best chances.
Additionally 2 more 650's comps go to Mike Pedron for 2 more TDR's this week as well.
An die deutschen Brüder: Es ist keine Überraschung, dass Ralph den Thread schließen will. Das macht er, wenn er wütend wird, zum Beispiel, wenn er den Strom abgeschaltet hat. Es ist die Strafe für die Ermahnung. Aber ich glaube, da steckt noch mehr dahinter. Ich glaube, er hat einen Hybriden gewickelt oder sich einen 2P6N-Slotless-Automaten mit voller Steigung genauer angesehen. Er weiß, dass diese Idee funktioniert. Er hat etwas Konkretes gesehen, das ihn plötzlich beruhigt hat. Ich glaube, er hat einen Hybriden gewickelt und will es dir gegenüber nicht zugeben. Thomas redet ständig, aber er hat kein Wort über einen Hybriden verloren. Warte einfach auf Remote-Antworten im Switch-Thread, den Ralph mit dir verlinkt hat. Du weißt, ich werde jedes gepostete Wort lesen.
But I also see another motivation for you Ralph....
If the thread is closed at least you wont have to report the repeated fires or failures of unsecured wires or electronically noisy bearings this week. Should be interesting to see how many yge 320's fail in this
application
Hallo Ralph, ich sehe, du bist noch da. Ich wollte dich nur wissen lassen, dass trotz des Unsinns in deinem gesperrten Thread jeder Motor, der mein Werk verlässt, immer noch mindestens Orange Seal Keramik-Hybridlager und den 3M TC2810 erhält. Was ist mit dem 14-poligen Halbach deines Freundes und seiner leicht verbesserten 20-poligen Maschine passiert? Er hat dir versprochen, sie zu wickeln. Wo sind sie also? Ich bin sicher, diese Threads werden als Nächstes gesperrt, sobald wieder Beiträge veröffentlicht werden. Normalerweise braucht ihr alle während eines „großen“ Forumsevents zwei oder drei Tage, um euch wieder zu sammeln und wieder zu posten. Du und ich wissen, dass weder du noch er lange stillhalten können …
Sei ehrlich. Du hast nicht zum ersten Mal aufgegeben.
You only use 2 plain stainless steel NMB's in your motors Dr Okon (powercroco)
I hope you and your friends see the 3 ceramics and a hardened sleeve for axial tie in that we use here in America
So please don't post wundermotor nonsense on the GSM.
In 2025 our motors have much more radial and axial load capability and the balls roll faster and they are also electrically non conductive from the shaft.
We also will not forget the EMPTY promises made to the forums in these threads. We expect you to keep your words to the hobbyist since you are supposed to be teaching them better winding and topologies.
Dont quit now.. before you show them "better" RUNNING....
Bill G. named you as a resource that services and rewinds kontronic motors for the V4 contra rotation drives. I have two of these drives and three motors. One is the updated gaishin motor and other two are the older style that I would like updated. I really like these drives and hope I can keep them going. Please let me know what I need to do get these motors kept up. Thanks!
We continue the work here Ralph nothing has changed.....
Brenner and I will have to talk and decide at this time if we are interested in showing you the composite direct drive contra . I've had the blueprints and CAD models well over a year now. With a drive made from suitable 3DP composite materials there are a few unknowns about materials and their dimensional changes in the presence of moisture or humidity so another style of high impact thermoplastic may be the solution if that arises as an issue. I don't think it will be.
But there is a v5 version of this style Brenner drive above coming to CK Aero very very soon.
We really don't need to bring out the wundercontra yet
Ralph,
Do you think I think its a coincidence on the German social media to show the Kontronics PYRO failure photo when there were no Kontronics factory reps at the event?
And you all haven't posted any of the failure you suffered.
You know I know they occurred.
I see the Crocoworld GSM is still working full time for you with its half reporting.
But any well informed pilot knows which is indeed the better motor.... so if IT failed you should also post those smoked scorpions.
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