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Alternative motor windings and drive schemes
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Dann ist da nicht die 3-fache Drehzahl der 8057. 17.500 ist die maximale Drehzahl der 7455 mit nur 7,62 Newtonmeter. Die Amerikaner können auch ohne mich sehen, dass der Motor nur zu 85% in seiner Leistung ist. Glaubst du, ein Lehner oder Neu-Inrunner macht solche Plots?
NIE!
Die Verschwendung dort sind 3,36 kW. Was für eine Maschine...
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Lassen Sie mich die Deutschen jetzt in die Irre führen. Ein 8057 318 Kv hat einen Drehmomentwert von 30,089 mNm/A. Der Sättigungspunkt für diese Maschine liegt bei 680 Ampere. Das setzt ihr Drehmoment auf 20,4 Nm, Sir. Der 7455 ist verdammter Schrott, wie ich schon sagte. Vielleicht kann dieser kleine Arayan-Junge eines Tages lernen, sein Drehmoment zu berechnen. Niemand führt so in die Irre wie dieser Clown aus Deutschland.
Translation for the Americans
Let me mislead the Germans now. A NEU 8057 318 Kv has a Torque contant of 30.089 mNm/A. The saturation point for this machine is 680 amperes . that set its torque at 20.4 Nm BOYS!!!!. The 7455 is ****ing trash like I said. Now maybe this little aryan boy can learn to do his torque math one day. No one misleads like this clown from Germany. The Kv for the 7455 is 330 and the max amperage is 400 !! Figure this **** out!
SEHEN SIE JETZT KLAR, DASS der deutsche Abschaum von Raph Okon kein Drehmoment hat! Im Vergleich zu den USA!!!
Sofern dieser Clown nicht glaubt, dass das dreifache Drehmoment in einem Unterschied von 12 Kv enthalten ist. Deutsch oder amerikanisch.... Sie sind ein verdammter Idiot, wenn Sie seinen deutschen Schwachsinn glauben!!
Thanks Again for your time and patience.
Hubert
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Boho1
Today, 12:17 PM
You here now read it
youll post more ass clap im sure but the motor is already at less power with a max amperage of 400. 👀
Thanks
Hubert
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Die "Skorpionklopfer" | Seite 29 | RC-Network.de
Können Sie und Ihre idiotischen arischen Freunde es erklären?
l will wait for your remote response to the math and clearly posted specifications of the respective motors.
Der Klopfer ist erbärmlich!
The misleader....
Hubert
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This Aryan is talking about me but uses Endfest to secure his wires. It is an insulator that is not thermally stable above 100°C and has no thermal conductivity whatsoever. He tells you I am misleading you but you all can point to the products I use and have shown you. This just arrived today and I intend to use it.! What I already use is certainly better than endfest ... as its stable to 200C but anyway. This TC2810 is thermally conductive. And suggested by aplitech as an easy alternative even a novice can use. He needs a tube seriously!
My engineering colleague that has designed a contra that destroys Rene has already linked me to a better product . I wont share that with you because if you were so brilliant you would already be using something even remotely correct for the application. The epoxy you use is construction epoxy it has no real value in electronics....
.
Thank You
Hubert
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Since the AC losses can be as much as 10X that of the DC in a BLAC/BLDC motor you never have to worry if this guys untwisted bifilar winds will ever catch up. They are a real electronic no no. The BI Filar Super knocker culminates to 12 parallel wire each phase. and about 500 wats of waste at idle.
I guess this post and these type of windings in the photo is just for us Americans as our understanding differ from the motor fuhrer...
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You here BOHO1 (powercroco) but I don't see a response about the little torque you make. Or the pitch speed of the proposed propellers for it at 17,500 which is nothing really.
Komm schon, kleiner arischer Junge, poste nochmal was zum Thema Drehmoment und Drehzahllinie. Komm schon, kleiner arischer Junge, poste nochmal was über das Drehmoment und die Drehzahllinie. 7,62 Nm, Junge, du hast es verstanden. Lass uns nachrechnen, Junior, und nicht deinen Mund.
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Here it is on 12s in the FE boat cal.
ABC 1818 calculated as most efficient prop in its database for performance hydro @ 12s lipo 9800 mah
33,940 rpm
153 amps
Pin 6.394 kilowatts
Pout 6.125 kilowatts
Run time 3.85 minutes
Est speed 90.12 mph or 145.03408 km/h
Eff. 95.80 %
For 949 euros with Powercroco your boat will not go 90 mph.
The Align cost me 50 dollars in the sawp meet on helifreaks his attempt has half the dc resistance of my machine and the Kv was totally wrong. Hed be about 15 mph slower with his scorpion 42 series single layer DD so what happed to all his low dc resistance from paralleling all the cables being a better performer than only 2 strands with double the dc resistance.. as suggest by Dr Dorrell an IEEE Senior.
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he also doesnt understand alot about commutation.
Read here and you will understand why you want a true trap if you are running a six step drive.
~SLOTLESS SIX-PHASE BRUSHLESS DC MACHINE DESIGN AND STEPPING
VECTOR CONTROL
DISSERTATION
Presented in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree Doctor of Philosophy
in the Graduate School of The Ohio State University
By
Yu Liu, B. S.
Graduate Program in Electrical and Computer Engineering
The Ohio State University
2015~
Boho1
Today, 02:33 PM
Ich unterstütze nichts von dem, was dieser deutsche Neuling sagt. Es ist alles Unsinn! Wenn die kompetenten Deutschen in den deutschen sozialen Medien das Wort ergreifen und ihm sagen, dass es falsch ist, sperren sie die Threads …
translation
I don't support anything this German newbie says. It's all nonsense! When the competent Germans on German social media speak up and tell him it's wrong, they lock the threads...
Thank you
Hubert
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Ich muss wirklich versuchen, mich nicht auf Ihr Niveau herabzulassen und besser darin zu werden. Aber lassen Sie mich eines über Sie sagen, Ralph (Powercroco). Sie greifen auf alle möglichen unsinnigen Posts zurück, wenn Ihr Motor nicht ganz oben auf jedermanns Liste steht, und so einfach ist das. Mich einen „POCBOY“ zu nennen oder eine rassistische Signatur anzubringen, in der steht, dass Sie keine schwarzen Trolle füttern, obwohl ich zufällig Afroamerikaner bin, wird Sie in den Augen der meisten Amerikaner sicherlich schlecht dastehen lassen, aber es wird weder seine Effizienz erhöhen, noch wird es die hohen Leerlaufströme reduzieren, die durch die Nähe vieler paralleler, unverdrillter Drähte mit einer Dicke von >1 mm entstehen. Ich bin nicht schwarz, ich bin sowieso braun, und ich brauche keine 15.000 Dollar, um einen streunenden Hund zu füttern, der sich in Amerika verirrt hat
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Ich frage mich, ob dem unerfahrenen deutschen Wickler auch klar ist, dass der Wicklungsfaktor ein Koeffizient ist, der für korrekte Berechnungen vor der Drehmomentkonstante stehen muss. Das bedeutet, dass selbst wenn Kv und Stromstärke aufgrund der Topologie genau gleich wären, der 8057 gewinnt, weil er einen höheren Wicklungsfaktor hat. Er erzeugt ohnehin einfach mehr Drehmoment bei gleicher Stromstärke. Das liegt an der Anzahl der Schlitze und Pole.
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Unfortunately, not even a super bearing installed in America can withstand an axial impact with about 20kg and 200km/h impact speed.
(Not to mention the vel smaller bearings in our speeders at 5kg and 500km/h anyway.)
The forces acting on impact can be easily calculated even as a non-engineer if you know these two values.
~Ralph~
You definitely can't recreate it with a hammer.
Ralph!
The lay engineer would first know that bearing hardness is not subjective and nationality dependent. Look, first of all, it is stupid to even say such a thing. 2. This man cannot tell you the force generated in the test. Third, the hammer test was done by one of the leading bearing manufacturers at a bearing convention and as I told the idiot, he does not have a flat ceramic ball from hybrid a hybrid because ceramic and SiC are harder than stainless steel race OTHERWISE HE WOULD HAVE POSTED THE PHOTO. A liar and a complete idiot because NMBs are not hybrids and therefore do not have ceramic or SiC balls. The man knows zero about materials clearly. That is a fact. Dig out your own photos of ceramic or SiC balls with flats. You sound like an idiot because in a holistic bearing the entire load is distributed across all the balls not a single one. So keep fooling yourself.
How does a stainless steel race of 430 or 52100 flatten a SiC ball when the only thing in the world harder than SiC is a diamond fool?
and please show any American or German a hybrid NMB that comes in a scorpion. It does not exist!
The only pilots need to worry about 200Km/h axial impacts are ones that fly your nose diving scorpions that continue to burn up because they are well into saturation at 400 amperes.
A simple shard of SiC can stop an industrial machine like a industrial CNC mills z axis in its tracks. You clearly have no idea how hard it is.
It is a proprietary material processed here in NC!!! There's no way a novice German knows anything about it really. What you said is no matter what ball bearing you use they will go flat from normal operation now it becomes after an impact at 200Km/h .Man moves the goal post at will and still loses the game.
Hubert
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Bei etwas kniffligeren Verschaltungen erleichert es die Arbeit übrigens ungemein, wenn man die Drähte mit kleinen Isoschlauchstücken farbkodiert.
Auch davon habe ich noch eine schönes uraltes Bild.AnhängeVG
Ralph
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Never feed a black troll!
Das interessiert niemanden, Ralph. Sie wollen die Widerlegung des fehlenden Drehmoments.
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